عشق مامانی و بابایی الناعشق مامانی و بابایی النا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

النا جونم

احوالات 6 تا 7 ماهگی دخملی

1391/8/8 13:36
نویسنده : مادرت سارا
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی تو این پست کارها و احوالت 6 ماهگیت آپ میشه گلم.

شرمنده مامانی همه رو تو یک روز آپ میکنم از بس شیطون شدی تا لب تاپ روشن میکنم شروع میکنی به گریه کردن تا بیایی با لب تاپ بازی کنی.

آخ جون سومین دندونمم 5 آبان در اومد.

اولین گل سر النایی

مامانی آرزو به دلم موند که یه گل سر بزنم به موهای نارت،که آخر موفق شدم.

النا سر سفره

مامانی روز جمعه من و بابایی تصمیم گرفتیم ناهار بخوریم آخه من هیچوقت به تنهایی ناهار نمی خورم،از اونجایی که شما سر غذا خوردن اذیت میکنی من و بابایی تصمیم گرفتیم به شما هم کمی ماکارونی بدهیم تا سرگرم بشی شما هم با ماکارونی ها هر کاری کردی بجز خوردن آفرین دختر گلم.

النا دو دندون پائین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شیما مامان درینا
7 آبان 91 17:15
هزار ماشالا به این دختر توپولی موپولی براش اسپند دود کن عزیزم خدایی نکرده بچه چشم نخوره

ای جان مرسی گلم

من با اجازه شما را لینک کردم.
مامان آرشیدا کوچولو
11 آبان 91 0:28
1333
مبارک دندون النا جونم


مرسی گلم،از طرف من آرشیدا جان را ببوس
مامان آرشیدا کوچولو
21 آبان 91 15:22
سارا جون پست جدی گذاشتم
مامان آریام
28 آبان 91 14:42
الهی موش بخوره خودت و با اون گل سرت رو مرواریدهات مبارک باشه عزیزم


مرسی عزیزم از طرف من آریام جان هم ببوس.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به النا جونم می باشد